ESCOLA VEDRUNA. TONA
EL VUIT TÉ DOS BUITS
Nivell educatiu: Cicle Inicial d’Educació Primària
Docents implicats: Marta Arumí, Núria Garriga, Angus López, Maria Mestres, Ferran Orriols, Marc Piella, Mireia Sabaté, Gabriel Sagalés, Eva Ventura i Maria Viñeta.
Assessorament: David Casals i Marta Postico.
Alumnes que hi participen: 104
A partir de l’experimentació dels alumnes, de les seves conclusions i del fet que des de tutoria i cultura religiosa es va parlar del sentit del buit relacionat amb el d’absència (què sento, què passa quan em sento buit?) s’ha treballat el buit a partir de diferents tècniques i punts de partida:
-Formes del pati (buit/ple), relacionat amb l’espai i la forma.
-Nombres que tenen buits, relacionat amb les matemàtiques.
-Lletres que tenen buits, relacionat amb l’escriptura.
-Sentiments, frases fetes, expressions, poesia..., relacionat amb la comunicació oral, escrita i l’educació emocional.
-Música (el so, el silenci), relacionat amb la música.
-Sobre paper, relacionat amb la composició sobre el pla.
-Petjades, relacionat amb l’espai i la forma.
-Volums, relacionat amb l’espai i la forma.
El projecte s’acaba amb una exposició dels treballs realitzats i una autoavaluació.
Nivell educatiu: Cicle Inicial d’Educació Primària
Docents implicats: Marta Arumí, Núria Garriga, Angus López, Maria Mestres, Ferran Orriols, Marc Piella, Mireia Sabaté, Gabriel Sagalés, Eva Ventura i Maria Viñeta.
Assessorament: David Casals i Marta Postico.
Alumnes que hi participen: 104
A partir de l’experimentació dels alumnes, de les seves conclusions i del fet que des de tutoria i cultura religiosa es va parlar del sentit del buit relacionat amb el d’absència (què sento, què passa quan em sento buit?) s’ha treballat el buit a partir de diferents tècniques i punts de partida:
-Formes del pati (buit/ple), relacionat amb l’espai i la forma.
-Nombres que tenen buits, relacionat amb les matemàtiques.
-Lletres que tenen buits, relacionat amb l’escriptura.
-Sentiments, frases fetes, expressions, poesia..., relacionat amb la comunicació oral, escrita i l’educació emocional.
-Música (el so, el silenci), relacionat amb la música.
-Sobre paper, relacionat amb la composició sobre el pla.
-Petjades, relacionat amb l’espai i la forma.
-Volums, relacionat amb l’espai i la forma.
El projecte s’acaba amb una exposició dels treballs realitzats i una autoavaluació.