INSTITUT JAUME CALLÍS. VIC
RASTRE
Nivell educatiu: 4t Educació Secundària
Docents implicats: Mònica Febrer i Imma Vall.
Assessorament: Miquel Pérez.
Alumnes que hi participen: 16
S’han implicat en aquest projecte dos grups de nois i noies ben diferents, per la qual cosa hem obtingut dos resultats diferents i hem acabat realitzant dos projectes.
En aquest cas, els alumnes de 4t d’ESO que fan la matèria optativa d’educació visual i plàstica han treballat el concepte del buit des de punts de vista personals:
El que sent una persona quan perd o se separa d’algú que estima.
En memòria als joves estudiants que van desaparèixer durant la Guerra Civil.
El veritable sentit de les paraules.
El buit en l’interior d’algunes persones.
El rastre per on han passat molts.
Allò que ja ha passat.
Soledat, tristesa, silenci…
El so del buit.
En aquest cas cadascú ha utilitzat diferents materials graficoplàstics per elaborar les seves imatges personals. Resultats com pintures, dibuixos, murals o petites maquetes il·lustren aquestes idees.
Nivell educatiu: 4t Educació Secundària
Docents implicats: Mònica Febrer i Imma Vall.
Assessorament: Miquel Pérez.
Alumnes que hi participen: 16
S’han implicat en aquest projecte dos grups de nois i noies ben diferents, per la qual cosa hem obtingut dos resultats diferents i hem acabat realitzant dos projectes.
En aquest cas, els alumnes de 4t d’ESO que fan la matèria optativa d’educació visual i plàstica han treballat el concepte del buit des de punts de vista personals:
El que sent una persona quan perd o se separa d’algú que estima.
En memòria als joves estudiants que van desaparèixer durant la Guerra Civil.
El veritable sentit de les paraules.
El buit en l’interior d’algunes persones.
El rastre per on han passat molts.
Allò que ja ha passat.
Soledat, tristesa, silenci…
El so del buit.
En aquest cas cadascú ha utilitzat diferents materials graficoplàstics per elaborar les seves imatges personals. Resultats com pintures, dibuixos, murals o petites maquetes il·lustren aquestes idees.