INSTITUT JAUME CALLÍS. VIC
RASTRE
Nivell Educatiu: 3r d’Educació Secundària – Aula Oberta
Docents implicats: Imma Vall i Mònica Febrer.
Assessorament: Miquel Pérez.
Alumnes que hi participen: 9
S’han implicat en aquest projecte dos grups de nois i noies ben diferents, per la qual cosa hem obtingut dos resultats també diferents i hem acabat realitzant dos projectes.
En aquest cas, hem treballat el tema amb un grup d’alumnes amb necessitats educatives especials a tercer d’ESO.
Un espai o un lloc porta implícites les idees de buit i ple. Hem observat el treball El circ de Calder. Alexander Calder va construir uns personatges de circ en miniatura utilitzant filferro, suro, fusta, roba... Així va representar acròbates, malabars, pallassos... Hem elaborat un munt de personatges i elements que omplen de vida el circ, o bé l’aboquen al buit en la seva absència.
Nivell Educatiu: 3r d’Educació Secundària – Aula Oberta
Docents implicats: Imma Vall i Mònica Febrer.
Assessorament: Miquel Pérez.
Alumnes que hi participen: 9
S’han implicat en aquest projecte dos grups de nois i noies ben diferents, per la qual cosa hem obtingut dos resultats també diferents i hem acabat realitzant dos projectes.
En aquest cas, hem treballat el tema amb un grup d’alumnes amb necessitats educatives especials a tercer d’ESO.
Un espai o un lloc porta implícites les idees de buit i ple. Hem observat el treball El circ de Calder. Alexander Calder va construir uns personatges de circ en miniatura utilitzant filferro, suro, fusta, roba... Així va representar acròbates, malabars, pallassos... Hem elaborat un munt de personatges i elements que omplen de vida el circ, o bé l’aboquen al buit en la seva absència.