TEMPS | 2012-2013

ELS RELLOTGES TOUS DE DALÍ

Etapa educativa: Cicle Mitjà d'Educació Primària

Tutoria: UVic - Assumpta Cirera

Docents implicats: Petra Delgado, Cristina Tarré, Cristina Molina, Carme Font, Sandra Sánchez, Pep Castells, Montse Solà i Núria Pinadella.

Alumnes que hi participen: 94 alumnes de 3r i 4t curs d'Educació Primària

El projecte es desenvolupa a partir de tres àmbits diferents que permeten estudiar el pas del temps. En primer lloc, l’estudi d’una obra artística, en concret de La persistència de la memòria de Salvador Dalí; en segon terme, l’experimentació del cicle vital de les plantes a partir de la plantació d’una llavor, observant i seguint el procés de desenvolupament; la tercera proposta es realitza a través de l’observació del cicle vital de les persones prenent com a punt de partida el propi procés de creixement dels nens i nenes.

AE02 marededeudelsol 01 br
AE02 marededeudelsol 02 br