TEMPS | 2012-2013

EL TEMPS DE LA VIDA

Etapa educativa: 3r d'Educació Secundària

Tutoria: La Farinera - Amanda Núñez

Docents implicats: Nuria Gussinyer, Alicia Gómez, Ana Garrós i el departament de Llengües.

Alumnes que hi participen: Alumnes de 3r d'ESO

En aquest projecte s’ha treballat la representació del retrat a través de la vida dels nens i nenes: el retrat infantil amb tècnica seca monocroma i el retrat actual i futur amb tècnica seca acolorida. També s’ha dut a terme una relació d’escrits (poemes, rodolins, frases, etc.) en relació a les edats de la vida utilitzant com a presentació final l’scrapbooking.
S’han après diverses tècniques gràfiques i plàstiques i s’ha treballat l’evolució dels trets de la fisonomia humana, utilitzant els conceptes de composició.

AE02 5 INS Tona2n 01 br
AE02 5 INS Tona2n 02 br
AE02 5 INS Tona2n 03 br
AE02 5 INS Tona2n 04 br
AE02 5 INS Tona2n 05 br
AE02 5 INS Tona2n 06 br
AE02 5 INS Tona2n 07 br
AE02 5 INS Tona2n 08 br

EL MURAL I EL SEU PROCÉS

Etapa educativa: 4t d'Educació Secundària

Tutoria: La Farinera - Amanda Núñez

Docents implicats: Nuria Gussinyer, el departament de Tecnologia i el departament de Música.

Alumnes que hi participen: Alumnes de 4t d'ESO

La proposta consisteix en la creació d’una pintura mural a les parets del Centre a partir d’esbossos per poder experimentar amb tècniques gràfiques i plàstiques de pintura mural. A partir de la captació d’imatges durant el procés de creació van realitzar un vídeo d’artista amb suport musical.
L’objectiu ha estat utilitzar la música com a mitjà d’expressió, utilitzar les noves tecnologies i treballar en grans dimensions tenint en compte el concepte de composició.

AE02 Tona4 01 br
AE02 Tona4 02 br