TEMPS | 2012-2013

Docents implicats: Judit Serra

Assessorament: La Farinera - Amanda Núñez

Alumnes que hi participen: Alumnes de 4t d'ESO

En aquest projecte els nois i noies han treballat la fotografia com expressió artística a partir de dos personatges: l’arquitecte Gordon Cullen i el fotògraf Duane Michals. El primer els ha servit per treballar el paisatge urbà i el segon els ha descobert una mirada diferent de la fotografia pel que fa al moviment cíclic. Han pogut conèixer els principis bàsics de la fotografia i els seus elements tècnics a partir de l’observació de l’enquadrament, l’enfocament, la llum i el temps d’exposició. Finalment els alumnes han escollit un recorregut pel poble de manera que despertés la curiositat dels espectadors.

AE02 salle 01 br
AE02 salle 02 br