TEMPS | 2012-2013

COL·LEGI EL ROSER. SANT JULIÀ DE VILATORTA

REGISTRE METEOROLÒGIC

Etapa educativa: Coordinen el projecte els alumnes de 4t d’Educació Secundària. Hi participa tota l’escola des de P3 d’Educació Infantil fins a 3r d’Educació Secundària

Tutoria: La Farinera - Amanda Núñez

Docents implicats: Sussana Autet amb la col·laboració i participació dels mestres d'Educació Infantil i Educació Primària de l'escola

Alumnes que hi participen: 20 alumnes de 4t d'ESO amb la col·laboració de tots els alumnes de l'escola.

El Col·legi El Roser compta des dels seus inicis amb una estació meterològica. Fa uns 100 anys el Pare Manel Caçador va començar de manera científica a mesurar i registrar diferents paràmetres. Aquest registre va esdevenir pioner en molts aspectes i actualment és considerat com un dels més antics de Catalunya. El projecte proposa realitzar un registre meterològic artístic que té com a punt de partida els registres meterològics científics conservats a l’escola.

AE02 roser 01 br
AE02 roser 02 br