ESCOLA LLUÇANÈS. PRATS DE LLUÇANÈS
LA POR
Etapa educativa: P4 i P5 d’Educació Infantil
Docents implicats: Anna Montmany i Vilanova i Amàlia Carós Fíguls.
Assessorament: Tuti Cirera, Quique Jimenez i Quim Moya
Alumnes que hi participen: 25 alumnes
Ha d’incloure: els referents, els materials, la transversalitat d’àrees i matèries (quins continguts s’han treballat?)
S’han treballat tres àrees transversalment: Descoberta d’un mateix: les emocions i sentiments i expressió corporal, Llenguatge plàstic i Comunicació i llenguatge: llenguatge musical
- Que ens fa por?
- Podem parlar de la por?
- Podem expressar la por?
- De quin color és la por?...
- Res és el que sembla...
S’han utilitzat materials de plàstica com pintura, capses reciclades, rotlles... per representar aspectes diferents del tema.
Amb el sol al pati hem observat les ombres i hem observat reaccions sorprenents.... Res és el que sembla.
Han escoltat gravacions de músiques i sons variats i hem expressat corporalment com ens sentíem.
Per últim hem recollit les nostres pors i trucs per vèncer-la en una escultura que ens ha ajudat a desmuntar aquest tabú.