Escola El Carme Vedruna, Manlleu

Docents implicats: Elisabet Martin, Carme Ayats i Clara Rosell
Assessorament: Bruna Dinarès, David Oliva i Montsita Rierola
Alumnes que hi participen:63 alumnes

A partir de la paraula refugi, es fa una pluja d'idees de com entenen ells aquest concepte. A partir d'aquí parlem i decidim com podem crear un refugi propi: què significa per a ells un refugi, quan ens hi podem ficar, en quines situacions el necessitem, sensacions que ens aporta, tipus de refugi... Després de les converses col·lectives passem al treball individual: imaginant i fent un disseny previ per posteriorment acabar creant el propi refugi amb els materials i les tècniques que cada infant aporti segons el tipus de refugi que vol i essent conscients d'allò que els hi pot aportar verbalitzant-ho en una targeta de descripció del refugi.

carme vedruna manlleu AE08