FEDAC, VIC. 2n ESO

Nivells educatius: 2n d’Educació Secundària
Alumnat que hi participa: 13

Descripció del projecte:

Per començar es va fer un modelatge en grup sobre el significat de la paraula Cura, d'aquí va sorgir una pluja d'idees, unes preguntes i unes respostes que es vam enregistrar en uns vídeos, on cada alumne exposava els seus pensaments i reflexions respecte el tema. Seguidament cada grup va buscar uns personatges de diferents àmbits: artístic, musical, sanitari....que van ajudar amb les seves actuacions a curar l'ànima, la ment i el cos de persones, col·lectius i les pròpies, i aquesta recerca es va compartir amb la resta d'equips de treball.

Seguidament, per grups i individualment es va buscar la manera de manifestar aquestes idees. El resultat fou molt variat. Des de collage a formes en volum, relleus i pintures.

Ha estat interessant tot el procés, les reflexions, la motivació, els canvis de direcció en els treballs per millorar i arribar al concepte que pretenen explicar en cada treball, l'ajuda entre companys, els debats que van anar sorgint en el procés i finalment el resultat final.

AE11 FEDAC2n br 02
AE11 FEDAC2n br 03