INSTITUT ANTONI POUS, MANLLEU

Nivells educatius: 1r d’Educació Secundària
Alumnat que hi participa: 80

Descripció del projecte:

Amb l’alumnat de 1r d’ESO vam treballar el concepte de «la cura» i el vam vincular a l’àmbit cientificotecnològic, aprofitant la sortida que es va fer a la «Fundació Mona», de Riudellots de la Selva. És en aquest context que vam decidir fer un projecte artístic al voltant de «tenir cura dels animals».
A partir de la pluja d'idees feta amb l'alumnat s’articulà el muntatge que vam fer. Es tractava de crear un espai natural, amb fulles i unes siluetes al terra simulant el perímetre imaginari d’unes gàbies. Tot gira a l'entorn de la pregunta: «com et sentiries vivint en una gàbia tota la vida?».

L’espai triat va ser el hall de l’Institut, un espai ampli i lluminós, per on l’alumnat i el professorat és mou força sovint

AE11 Antoni-Pous 01
AE11 Antoni-Pous 02