Institut Escola Mestre Andreu, Sant Joan de les Abadesses. Educació Primària

Docents implicats: Neus Claret, Marina Garcia, Sílvia Garcia i Miquel Marcé
Assessorament: Bruna Dinarès, Marià Dinarès i Sandra Sardà
Alumnat que hi participa: 181

Les diferents activitats, a excepció de la que ha realitzat el cicle superior i que ha durat tot el trimestre, s’han programat com a petits tastets artístics on el joc hi té un paper important. Setmana rere setmana s’ha proposat a l’alumnat una activitat diferent i això ens ha permès, d’alguna manera, mantenir l’efecte sorpresa i les ganes que cada nova sessió arribés. Cal recordar que tan sols disposàvem d’una hora setmanal en cada grup classe i que degut a la pandèmia, a alguns confinaments i també a algun festiu que coincidia amb el dia d’una sessió, algun grup o algun alumne/a no ha pogut realitzar-les totes. Tot i així i sortosament, això ha passat poques vegades. En els darrers dies del trimestre, s’ha demanat a l’alumnat que fes una valoració de les activitats i també s’ha reflexionat sobre els jocs dels infants de les seves edats. Per últim, dir que sempre hem treballat amb els grups bombolla per separat i que, a diferència d’altres anys on tot es compartia, hem demanat algun material que es portés des de casa i que fos d’ús únic i exclusiu de cada alumne/a.

> Presentació alumnat

AE10 MestreAndreu primaria 01