Escola Mare de Déu de La Gleva, Les Masies de Voltregà

PLAY WOOD

Escola Mare de Déu de La Gleva, Les Masies de Voltregà
Educació Infantil i Primària

Docents implicats: Michele Fumagalli, Blanca Galicia, Manel Martin i Laura Nicolau
Assessorament: Alícia Casadesús, Jordi Lafon i Arnau Vernis
Alumnat que hi participa: 179

Juguem amb la paraula anglesa play que significa “tocar” (un instrument) i “jugar”. La música i el joc comporten una relació organitzada entre les persones implicades, regles o normes, cooperació, objectius, etc. Vinculem els dos significats de play amb el bosc per treballar el nostre entorn: el tauler del joc serà el propi bosc i la música els sons de la natura. Hem sortit al bosc i en silenci hem escoltat els sons de la natura. Posteriorment els hem recuperat a l’aula on hem fabricat un “instrument” o hem utilitzat materials per simular els sons. Per cursos hem enregistrat una peça musical reproduint els diferents sons que es poden escoltar al bosc. Finalment els hem reproduït gràficament amb pintura buscant quin color i quines formes eren les més adients.

> Presentació alumnat

AE10 LaGleva 01