ESCOLA SENTFORES, VIC (La Guixa)

ESPAI DE CURES

Centre educatiu: Escola Sentfores
Població: Vic (La Guixa)
Docents implicats: Eloi Bertran, Adelaida Rodríguez i Sílvia Laencina
Assessorament del projecte: Xènia Canal, Paquita Clot, Marià Dinarès, Teresa Font i Laia Solé
Nivells educatius: 1r i 2n d’Educació Primària
Alumnat que hi participa: 61

Descripció del projecte:

El projecte va començar demanant als nens/es què volia dir la paraula CURA. A partir d’aquí es va començar a fer una pluja d’idees sobre el que sabien. Vam elaborar un llistat per cada curs.

El següent pas va ser que cada infant fes un dibuix sobre el que voldrien «curar». Podien fer servir llapis de colors, retoladors, ceres o aquarel·les. Un cop vam tenir tots els dibuixos fets vam decidir fer grups sobre el que havia sorgit. A cada classe van sortir entre quatre i cinc grups de coses. En total, entre les tres classes de cicle inicial van sorgir els següents temes:
Tenir cura de les persones: un mateix/a i dels altres.
Tenir cura dels animals.
Tenir cura de les coses.
Tenir cura del planeta.
Tenir cura del menjar.

A partir d’aquí vam fer els grups segons el que volien curar i van començar a treballar en equip. Vam decidir que faríem servir caixes iguals per tot el cicle i que a dins hi representarien el que volien curar.

1648735222014

1648735222014

1648735222028

1648735222028

1648735222041

1648735222041

1648735222056

1648735222056

1648735222071

1648735222071

1648735222086

1648735222086

1648735222099

1648735222099

1648735222113

1648735222113

1648735222127

1648735222127

1648735222140

1648735222140

1648735222154

1648735222154

1648735222167

1648735222167

1648735222181

1648735222181

AE11 Sentfores br 14

AE11 Sentfores br 14

AE11 Sentfores br 15

AE11 Sentfores br 15

AE11 Sentfores br 16

AE11 Sentfores br 16

AE11 Sentfores br 17

AE11 Sentfores br 17


caixalogos ae07 horitzontal
© 2011 ART I ESCOLA
Tots els continguts han estat elaborats per les institucions, escoles i persones participants a ART i ESCOLA
Web realitzat per ACVic Centre Arts Contemporànies