ESCOLA ANDERSEN, VIC

CURA

Centre educatiu: Escola Andersen
Població: Vic
Docents implicats: Fina Campalans, Pili Canal, Èrica Granados, Debora Poyato, Ramon Redorta, Elisabet Rosell, Marta Rovira, Gilbert Sandoval i Andrea Tarramera
Assessorament del projecte: Xènia Canal, Paquita Clot, Marià Dinarès i Laia Solé
Nivells educatius: Cicle Superior d’Educació Primària
Alumnat que hi participa: 127

Descripció del projecte:

El primer contacte amb la cura va tenir lloc coneixent el significat que atorga cada alumne a aquest concepte. De manera personal i individual cadascun dels participants del projecte va escriure el significat i ho va relacionar amb un color i un objecte.
A partir d’aquesta idea inicial vam poder comprovar el gran ventall de significats que adquireix la cura tenint en compte les vivències, experiències i la percepció individual.
Vam decidir poder mantenir i representar la diversitat del significat de la cura utilitzant un mateix suport on cadascú hi ha representat la seva idea. El suport va ser un test compostable, gros o petit, o bé una ouera que representava la idea de protecció, de respecte per la natura, per dins i per fora, d’equilibri, d’abraçada, d’embolcall, o sigui, de cura.
Vam aconseguir tenir 104 obres individuals que formen part d’una obra conjunta formada per petits contenidors que vam transformar per representar tot el que significa la cura per a nosaltres.

AE11 Andersen br 01
AE11 Andersen br 02
AE11 Andersen br 03
AE11 Andersen br 04
AE11 Andersen br 05
AE11 Andersen br 06
AE11 Andersen br 07
AE11 Andersen br 08
AE11 Andersen br 10
AE11 Andersen br 11
AE11 Andersen br 12
AE11 Andersen br 13
AE11 Andersen br 14
AE11 Andersen br 15
AE11 Andersen br 16
cap
caixalogos ae07 horitzontal
© 2011 ART I ESCOLA
Tots els continguts han estat elaborats per les institucions, escoles i persones participants a ART i ESCOLA
Web realitzat per ACVic Centre Arts Contemporànies