Escola Andersen, Vic
FEM, CREEM, JUGUEM!!!
Escola Andersen, Vic
Cicle Superior d’Educació Primària
Docents implicats: Fina Campalans, Pili Canal, David Castany, Dolors Fontarnau, Èrica Granados, Elisabet Rosell, Marta Rovira, Txell Roviró i Mònica Sadurní
Assessorament: Tuti Cirera, Quique Giménez i Maite Palomo
Alumnat que hi participa: 109
El pati de l'Andersen envolta tota l'escola i hi ha racons i espais de joc molt variats. L'estona de joc és un temps molt valorat en la jornada escolar. Quan s'hi arriba, a mig matí, abans de dinar, havent dinat i quan se surt a la tarda són estones per jugar, trobar-se, organitzar-se lliurament per passar-ho bé. Al llarg de l'escolaritat, en el seu pas per l'escola, han fet jocs molt variats i d'entre aquests n'hi ha que es perpetuen, s'hereten i són una tradició. Hem volgut recollir sis d'aquest jocs que els mateixos nens reconeixen com a més significatius. En sis grups de treball, un per a cada joc, s'ha recollit com s'hi juga de manera vivencial, material i emocional. De cada joc en surt una obra plàstica i un llibret que en recull els elements: moviments, instruccions, elements necessaris, espais, reflexions i emocions. Aquests manuals de joc estan fets a partir de dibuixos, esbossos, fotografies, reflexions escrites, empremtes, materials i elements que els alumnes han decidit incorporar amb la intenció d'explicar com funciona cada un d'aquest jocs a l'Andersen.
> Presentació alumnat
Escola Andersen, Vic
Cicle Superior d’Educació Primària
Docents implicats: Fina Campalans, Pili Canal, David Castany, Dolors Fontarnau, Èrica Granados, Elisabet Rosell, Marta Rovira, Txell Roviró i Mònica Sadurní
Assessorament: Tuti Cirera, Quique Giménez i Maite Palomo
Alumnat que hi participa: 109
El pati de l'Andersen envolta tota l'escola i hi ha racons i espais de joc molt variats. L'estona de joc és un temps molt valorat en la jornada escolar. Quan s'hi arriba, a mig matí, abans de dinar, havent dinat i quan se surt a la tarda són estones per jugar, trobar-se, organitzar-se lliurament per passar-ho bé. Al llarg de l'escolaritat, en el seu pas per l'escola, han fet jocs molt variats i d'entre aquests n'hi ha que es perpetuen, s'hereten i són una tradició. Hem volgut recollir sis d'aquest jocs que els mateixos nens reconeixen com a més significatius. En sis grups de treball, un per a cada joc, s'ha recollit com s'hi juga de manera vivencial, material i emocional. De cada joc en surt una obra plàstica i un llibret que en recull els elements: moviments, instruccions, elements necessaris, espais, reflexions i emocions. Aquests manuals de joc estan fets a partir de dibuixos, esbossos, fotografies, reflexions escrites, empremtes, materials i elements que els alumnes han decidit incorporar amb la intenció d'explicar com funciona cada un d'aquest jocs a l'Andersen.
> Presentació alumnat