COL·LEGI SANT MIQUEL DELS SANTS. ELPETITMIQUEL. VIC
CAOS VS COSMOS
Etapa educativa: 5è d’Educació Primària
Docents implicats: Judit Carrera, Núria Casadevall i Imma Salarich
Assessorament: Natàlia Gonzalo i Núria Baranera
Alumnes que hi participen: 75
El caos?
Què és el caos?
Què és el contrari del caos?
El caos té emocions? I colors?
I així vam començar, el alumnes de Sant Miquel, a preguntar-nos sobre aquest concepte -tan desconegut i proper alhora- del qual n’havíem de fer, ni més ni menys, que una producció artística!
Per començar-nos a inspirar, vam fer una primera pluja d’idees individual en la que ens preguntàvem: què és el caos per a tu? quin és el seu contrari? el caos té color? i emocions?...
Després vam reflexionar tot mirant una presentació on podíem veure que molts artistes havien perseguit el tema del caos intentant-lo representar a través de les seves obres.
I va arribar l’hora d’arremangar-se i posar-se a treballar, vam partir d’una forma ordenada i neutre: un cub de color cartró. A partir d’aquest, amb materials triats pels alumnes, vam començar a representar el propi concepte de caos tot utilitzant el volum.
Etapa educativa: 5è d’Educació Primària
Docents implicats: Judit Carrera, Núria Casadevall i Imma Salarich
Assessorament: Natàlia Gonzalo i Núria Baranera
Alumnes que hi participen: 75
El caos?
Què és el caos?
Què és el contrari del caos?
El caos té emocions? I colors?
I així vam començar, el alumnes de Sant Miquel, a preguntar-nos sobre aquest concepte -tan desconegut i proper alhora- del qual n’havíem de fer, ni més ni menys, que una producció artística!
Per començar-nos a inspirar, vam fer una primera pluja d’idees individual en la que ens preguntàvem: què és el caos per a tu? quin és el seu contrari? el caos té color? i emocions?...
Després vam reflexionar tot mirant una presentació on podíem veure que molts artistes havien perseguit el tema del caos intentant-lo representar a través de les seves obres.
I va arribar l’hora d’arremangar-se i posar-se a treballar, vam partir d’una forma ordenada i neutre: un cub de color cartró. A partir d’aquest, amb materials triats pels alumnes, vam començar a representar el propi concepte de caos tot utilitzant el volum.