CAOS | 2016-2017

Etapa educativa: 4t, 5è i 6è d’Educació Primària
Docents implicats: Marc Padrosa
Assessorament: Eva Marichalar

“Tan bon punt expressem amb mots alguna cosa, li manllevem estranyament part del seu valor. Pensem que ens hem submergit en la fondària dels abismes i quan tornem a la superfície la gota d’aigua que reposa a la pàl·lida punta del nostre dit ja no s’assembla al mar d’on procedeix. Ens afigurem que hem descobert una cova secreta plena de tresors meravellosos, i quan tornem a la llum del dia ens trobem a les mans pedres falses i esberles de vidre; i , amb tot, el tresorbrilla encara en la fosca, Immutable.”
Maurice Maeterlink

Així com les íntimes permutacions a través de la llum resten encara ocultes a l’enteniment i ull humà, però no al seu cor i capacitat d’escolta, oferim a tothom i a ningú aquestes peces de taller, fràgils, anònimes, nues i maclades amb obres de la mateixa natura.
Les oferim com un ou clos al misteri de la vida ingovernable, com tresors immarcescibles, que senyalen silenciosament més enllà d’elles mateixes, com l’art mateix que és sempre estat de naixença, de potència, abissal, proteic, latent...
Les oferim com nens que som, com etern diàleg amb el buit primordial, amb les aigües mare abans del món, amb el fang originari, al desert les oferim, valerosos de creuar-lo i renéixer-ne transformats.

AE06 La-Font 000 BR
AE06 La-Font 00 BR