Skip to main content

CAOS | 2016-2017

CENTRE EDUCATIU LA FONT. VIC

NUN Etapa educativa: 4t, 5è i 6è d’Educació Primària Docents implicats: Marc Padrosa Assessorament: Eva Marichalar Alumnes que hi participen: 27 “Tan bon punt expressem amb mots alguna cosa, li manllevem estranyament part del seu valor. Pensem que ens hem submergit en la fondària dels abismes i...

Continua llegint

COL·LEGI ESCORIAL. VIC

EL CAOS I EL NO CAOS Etapa educativa: P5 d’Educació Infantil Docents implicats: Moi Alsina, Mireia Erra, Roser Sierra, Imma Solà i Tina Vicente. Assessorament: Natàlia Gonzalo Alumnes que hi participen: 250 Per començar a introduir-los en el concepte demanem als infants què en saben del tema. Ens...

Continua llegint

COL·LEGI ESCORIAL. VIC

ADOBECAOS Etapa educativa: 4t d’Educació Secundària Docents implicats: Rosa Campalans Griells Assessorament: Quique Giménez Alumnes que hi participen: 27 A partir d’un mètode de treball el màxim de caòtic i experimental, treballem a partir de la disciplina que més motiva els caòtics grups de treball...

Continua llegint

COL·LEGI FEDAC. VIC

INCOHERÈNCIA Etapa educativa: 3r d’Educació Secundària Docents implicats: M. Carme Goula i Robert Cubells Assessorament: Marià Dinarès i Neus Larred Alumnes que hi participen: 43 Objectius: -Trobar la vinculació del caos amb el món en general i amb diferents aspectes de la vida. -Interpretar aquest...

Continua llegint

COL·LEGI MARE DE DÉU DE LA GLEVA. LES MASIES DE VOLTREGÀ

EL CAOS Etapa educativa: Educació Infantil, Primària i Comunitat educativa Docents implicats: Verónica Armenteros, Blanca Galícia, Manel Martin, Òscar Recuenco i César Senra. Assessorament: Eva Marichalar Alumnes que hi participen: 260 Temporització: 3 setmanes, febrer de 2017 L’Aula del caos és...

Continua llegint

COL·LEGI ROCAPREVERA. TORELLÓ

EL CAOS Etapa educativa: Educació Infantil Docents implicats: Maria Camprubí i Anna Ricart Assessorament: Eli Soler Alumnes que hi participen: 90 Temporització: 5 sessions. 2 setmanes Primer de tot, vam introduir el tema a partir del conte “Sóc un artista”, de Marta Altés. Seguidament, tots els...

Continua llegint

COL·LEGI ROCAPREVERA. TORELLÓ

EL CAOS Etapa educativa: 3r, 4t, 5è i 6è d’Educació Primària Docents implicats: Jordina Plana Assessorament: Eli Soler Alumnes que hi participen: 90 Temporització: 2 mesos (1 hora per setmana amb cada curs) Aquest projecte ha estat treballat dins l’àrea d’arts. Tots els cursos van partir d’una anàlisi...

Continua llegint

COL·LEGI ROCAPREVERA. TORELLÓ

EL CAOS Etapa educativa: 3r d’Educació Secundària Docents implicats: Marta Bertran Muntada Assessorament: Eli Soler Alumnes que hi participen: 27 La nostra intenció en el treball del caos ha estat qüestionar-nos la idea d’ordre i caos, així com el concepte de bellesa en l’art. Per fer-ho hem fet...

Continua llegint

COL·LEGI SAGRAT COR DE JESÚS. VIC

EL CAOS Etapa educativa: Cicle Inicial Docents implicats: Cristina Bautista, Jordi Arumí, Assumpta Brugulat i Marta Puig Assessorament: Juan Carlos Moreno Alumnes que hi participen: 98 Temporització: una setmana de treball interdisciplinari Objectius: - Treballar diferents arts plàstiques a partir...

Continua llegint

COL·LEGI SAGRAT COR DE JESÚS. VIC

LA CLASSE DEL CAOS Etapa educativa: 6è d’Educació Primària Docents implicats: Jordi Bagaria, Gemma Blasi i Mireia Jurado Assessorament: Juan Carlos Moreno Alumnes que hi participen: 45 Temporització: 1 hora setmanal durant el 2n trimestre Durant tota la vida ens han ensenyat a ser ordenats, a tenir-ho...

Continua llegint

COL·LEGI SANT MIQUEL DELS SANTS. ELPETITMIQUEL. VIC

CAOS VS COSMOS Etapa educativa: 5è d’Educació Primària Docents implicats: Judit Carrera, Núria Casadevall i Imma Salarich Assessorament: Natàlia Gonzalo i Núria Baranera Alumnes que hi participen: 75 El caos? Què és el caos? Què és el contrari del caos? El caos té emocions? I colors? I així vam...

Continua llegint

COL·LEGI SANT MIQUEL DELS SANTS. VIC

ANÒNIMS Etapa educativa: 1r i 3r d’Educació Secundària Docents implicats: Mireia Puntí Assessorament: Ester Polo Alumnes que hi participen: 35 Anònims és el títol del projecte que han estat realitzant els alumnes de 1r i 3r de Secundària Obligatòria. El projecte gira entorn del gènere del retrat...

Continua llegint

ESCOLA ANDERSEN. VIC

L'ART I EL CAOS Etapa educativa: Educació Infantil Docents implicats: Helena Bover, Marian Cañas, Anna Coma, Pilar Costa, Andrea García, Imma Gisbert, Conxi Jiménez, Judit Moruno, Laura Ordeig, Judit Santanach, Clara Seguranyes, Mariona Vilà i Marta Vilà. Assessorament: Pep Padrós Alumnes que hi...

Continua llegint

ESCOLA BARNOLA. AVINYÓ

EL CAOS DE LA SOCA Etapa educativa: Educació Infantil Docents implicats: Maria Blanqué, Mercè Guiteras, Elisabet Jordà, Ricard López, Ester Morral, Montse Mujal, Josep Paré i Fina Sanfeliu. Assessorament: Quim Moya Alumnes que hi participen: 57 Temporització: durant tot el curs No sabem per on començar!...

Continua llegint

ESCOLA BRESSOL LA PITOTA. PRATS DE LLUÇANÈS

EL CAOS EMOCIONAL Etapa educativa: 2-3 anys Docents implicats: Mercè Riera i Laia Sánchez Assessorament: Paquita Clot i Teresa Font Alumnes que hi participen: 14 Temporització: del 21 de novembre de 2016 al 20 de març de 2017-04-12 L’objectiu general ha estat incrementar el grau de coneixement i...

Continua llegint

ESCOLA D'EDUCACIÓ ESPECIAL L'ESTEL. VIC

JUGUEM AMB EL CAOS Etapa educativa: Etapa de Transició a la Vida Adulta Docents implicats: Ester Bigas, Àngels Dachs, Pau Dàvila i Griselda Punsola Assessorament: Montsita Rierola i Sol Roca Alumnes que hi participen: 20 Temporització: durant tot el curs Objectius: - Comprendre què és el caos i...

Continua llegint

ESCOLA DOCTOR JOAQUIM SALARICH. VIC

EL CAOS Etapa educativa: 6è d’Educació Primària Docents implicats: Marina Sabatés i Cristina Solà Assessorament: Paquita Clot i Teresa Font Alumnes que hi participen: 50 Temporització: de gener a abril Vam començar amb una activitat per tal que els alumnes descobrissin què és el caos. Vam col·locar-nos...

Continua llegint

ESCOLA EL VINYET. SOLSONA

ESTIMA EL TEU CAOS Etapa educativa: comunitat de grans (de 9 a 12 anys). Amb la participació de tota l’escola. Docents implicats: Maria Tripiana amb la participació de tot el claustre. Assessorament: Marta Ricart Alumnes que hi participen: 251 Temporització: 4 mesos, de gener a abril. El grup-classe...

Continua llegint

ESCOLA ELS PINS. CABRIANES

"CAOS, QUIN CAOS? REVOLUCIÓ D'IDEES DEL (DES) ORDRE INTERPRETAT" Etapa educativa: Cicle Mitjà d’Educació Primària Docents implicats: Joan Palomeras Anglada (tutor) i Montse Francitorra Novella (mestra d’educació visual i plàstica). Assessorament: Quim Moya Alumnes que hi participen: 14 Temporització:...

Continua llegint

ESCOLA GUILLEM DE MONT-RODON. VIC

EL CAOS Etapa educativa: P4 d’Educació Infantil Docents implicats: Maria Josep Català i Maria Teresa Garcia Assessorament: Jordi Lafon Alumnes que hi participen: 53 Temporització: Segon trimestre Vam experimentar a través del llenguatge plàstic i del llenguatge musical: la dansa. Al parlar de caos...

Continua llegint

ESCOLA GUILLEM DE MONT-RODON. VIC

UN CAOS DE CONTES Etapa educativa: P5 d’Educació Infantil Docents implicats: Eva Horno, Xevi López i Neus Viladecans Assessorament: Jordi Lafon Alumnes que hi participen: 51 Temporització: 2n trimestre, 1 sessió setmanal de 2h. Objectius: - Conèixer el significat de la paraula Caos, sinònims i antònims....

Continua llegint

ESCOLA GUILLEM DE MONT-RODON. VIC

ESCOLTEM EL CAOS Etapa educativa: 6è d’Educació Primària Docents implicats: Mercè Daví, Elisa Minchillo i Miquel Àngel Moruno. Assessorament: Jordi Lafon Alumnes que hi participen: 52 Temporització: 15 hores repartides en 7 sessions de diferent durada Escoltem el caos s’ha treballat des de la vessant...

Continua llegint

ESCOLA L'AGULLOLA. RUPIT I PRUIT

UN CAOS D'EMOCIONS Etapa educativa: Educació Infantil i Primària Docents implicats: tot el claustre Assessorament: Dolors Rusinyol Alumnes que hi participen: 17 A la nostra escola hem treballat el concepte del caos experimentant i creanta través de l’art plàstic, del moviment, la paraula i el món...

Continua llegint

ESCOLA L'ERA DE DALT. TONA

CAOS AL CEL Etapa educativa: 4t d’Educació Primària Docents implicats: Montserrat Montanyà Dou i Susana López Loscos Assessorament: Paquita Clot i Teresa Font Alumnes que hi participen: 52 Temporització: 2n trimestre El punt de partida del projecte va ser treballar el llenguatge relacionat amb la...

Continua llegint

ESCOLA MIQUEL MARTÍ I POL. LLIÇÀ D'AMUNT

MARE MORTUM Etapa educativa: Tota l’escola. Educació Infantil i Primària Docents implicats: Núria Garolera, Elena Jiménez, Patri Salmerón, Alicia Arroyo, Anna Castells, Yolanda Malondo, Eli Pérez, Isabel López, Pili Rodríguez, Cristina Rivas, Sandra Manera, Úrsula Cano, Maria Muntal, Jordi Ciurans,...

Continua llegint

ESCOLA MUNTANYOLA. MUNTANYOLA

EL CAOS Etapa educativa: Tota l'escola. Educació Infantil i Primària Docents implicats: Sandra Casas, Clara Ferrer, Maria Francolí, Irma Garcia, Mar Guasch, Mar Pérez, Elisabet Solà, Bet Suàrez i Núria Vila. Assessorament: Mercè Iglesias Alumnes que hi participen: 53 Temporització: gener i febrer...

Continua llegint

ESCOLA SENTFORES. VIC

EL CAOS Etapa educativa: P4 i P5 d’Educació Infantil Docents implicats: Mercè Sáez García i Elena Montells i Sànchez Assessorament: David Casals i Marta Postico Alumnes que hi participen: 26 Temporització: d’octubre a març Aquest projecte tracta el caos del nostre entorn i de l’espai on habitem....

Continua llegint

ESCOLA SENTFORES. VIC

DESCOBRIM EL CAOS Etapa educativa: 3r d’Educació Primària Docents implicats: Mònica Centelles, Núria Daví i Rosa M Guerrero Assessorament: David Casals i Marta Postico Alumnes que hi participen: 46 Temporització: un mes i mig Aquest projecte ens ha permès gaudir amb diversos materials d’una manera...

Continua llegint

ESCOLA SESMON D'OLÓ. SANTA MARIA D'OLÓ

ART I ESCOLA - EL CAOS Etapa educativa: tota l’escola. Educació Infantil i Primària Docents implicats: Queralt Alberch Calm, Eva Colom Ibáñez, Reies Font Ballbé, Ester Garcia Dilmer, Jordi Monell Hernández, Ramon Paré Martí, Noèlia Parés Panamà, Montserrat Saez Solanich, Laura Tascón Cotillas, Eva...

Continua llegint

ESCOLA VEDRUNA. TONA

LA SETMANA DEL CAOS Etapa educativa: tota l’escola. Educació Infantil i Primària Docents implicats: Pilar Cañada, Cristina Fontarnau, Angus López, Anna Tarrés i Eva Ventura. Aquest ha estat l’equip que ha gestionat el projecte amb la implicació de tot el professorat d’Infantil i Primària i la col·laboració...

Continua llegint

INSTITUT DEL MOIANÈS. MOIÀ

CAOS A L'INSTITUT Etapa educativa: 1r i 3r d’Educació Secundària Docents implicats: Jordi Peiró (Música), Montse Galbany i Eva Salvador (Visual i Plàstica) Assessorament: Mia Guiteres Oliva Alumnes que hi participen: 84 El nostre objectiu ha estat treballar el Caos en dues assignatures Música i...

Continua llegint

INSTITUT JAUME CALLÍS. VIC

DES-MUNTAR Etapa educativa: 4t d’Educació Secundària Docents implicats: Imma Vall Sagué Assessorament: Marià Dinarès i Neus Larred Alumnes que hi participen: 36 Temporització: 2n trimestre Objectiu: l’objectiu final és l’elaboració per part dels alumnes d’un audiovisual amb obres plàstiques que...

Continua llegint

INSTITUT LA PLANA. VIC

STOP MOTION. EL CAOS AMB MOVIMENT Docents implicats: Josep Alemany Ylla Assessorament: Bruna Dinarès Alumnes que hi participen: 14 Temporització: segon trimestre. 11 sessions de dues hores L'objectiu és descobrir el concepte del caos i treballar-lo a l’aula en grups de quatre alumnes, seguit d’una...

Continua llegint

INSTITUT LES MARGUES: CALLDETENES

KAOS + KAOS Etapa educativa: 3r d’Educació Secundària Docents implicats: Neus Larred Assessorament: Marià Dinarès Alumnes que hi participen: 19 Temporització: unes 12 hores A l'optativa de Visual i Plàstica de 3r d'ESO d'enguany hem treballat el caos amb un seguit de microactivitats dirigides a...

Continua llegint

INSTITUT MIQUEL MARTÍ I POL. RODA DE TER

CAOS CÒSMIC 3D Etapa educativa: 2n d’Educació Secundària Docents implicats: M Rosa Terradellas i Laura Vilar Assessorament: Ester Polo Alumnes que hi participen: 88 Temporització: 10h/grup Objectius - Treballar la recerca de referents i recollir primeres definicions i materials. - Experimentar...

Continua llegint

caixalogos ae07 horitzontal
© 2011 ART I ESCOLA
Tots els continguts han estat elaborats per les institucions, escoles i persones participants a ART i ESCOLA
Web realitzat per ACVic Centre Arts Contemporànies