ESCOLA GUILLEM DE MONT-RODON. VIC
EL BUIT: PROJECTE INTERDISCIPLINARI
Nivell educatiu: Educació Infantil
Docents implicats: Mercè Daví, Eva Horno, Xevi López i Neus Viladecans.
Assessorament: Assumpta Cirera, Míriam Llorà i Montse Martínez.
Alumnes que hi participen: 100
Els infants del parvulari han pogut descobrir el buit jugant i manipulant durant tot el segon trimestre.
Tot i que el treball s’ha realitzat paral·lelament a P4 i P5, ha estat necessari buscar propostes on la participació fos conjunta fomentant el treball cooperatiu.
Totes les activitats que s’han dut a terme han partit de la premissa de generar hipòtesis, dubtes i descobertes.
Les activitats realitzades han estat viscudes de forma molt engrescadora i motivadora i són les següents:
-Experimentació.
-Estructures i escultures.
-Descoberta de l’espai.
-Construcció d’espais de joc al pati.
-Els nostres sentiments.
A mesura que s’ha anat desenvolupant el projecte s’ha anat plantejant a l’infant diferents maneres de descobrir i experimentar el buit. Aquest fet ha possibilitat que altres especialistes (educació física i música) formessin part d’aquesta experiència. Per tant, aquest projecte no té un termini de cloenda.
La sorpresa ha estat descobrir que el buit es troba a tot arreu: a l’aula, al pati, en el nostre cos, als objectes i en activitats més quotidianes.
Nivell educatiu: Educació Infantil
Docents implicats: Mercè Daví, Eva Horno, Xevi López i Neus Viladecans.
Assessorament: Assumpta Cirera, Míriam Llorà i Montse Martínez.
Alumnes que hi participen: 100
Els infants del parvulari han pogut descobrir el buit jugant i manipulant durant tot el segon trimestre.
Tot i que el treball s’ha realitzat paral·lelament a P4 i P5, ha estat necessari buscar propostes on la participació fos conjunta fomentant el treball cooperatiu.
Totes les activitats que s’han dut a terme han partit de la premissa de generar hipòtesis, dubtes i descobertes.
Les activitats realitzades han estat viscudes de forma molt engrescadora i motivadora i són les següents:
-Experimentació.
-Estructures i escultures.
-Descoberta de l’espai.
-Construcció d’espais de joc al pati.
-Els nostres sentiments.
A mesura que s’ha anat desenvolupant el projecte s’ha anat plantejant a l’infant diferents maneres de descobrir i experimentar el buit. Aquest fet ha possibilitat que altres especialistes (educació física i música) formessin part d’aquesta experiència. Per tant, aquest projecte no té un termini de cloenda.
La sorpresa ha estat descobrir que el buit es troba a tot arreu: a l’aula, al pati, en el nostre cos, als objectes i en activitats més quotidianes.