ESCOLA ANDERSEN. VIC
PENJANT D'UN FIL
Nivell educatiu: Cicle Superior d’Educació Primària
Docents implicats: Esther Bisbal, Pili Canal, Dolors Fontarnau, Marga Herrero, Joan Ramon Puntí, Pere Roca, Marta Rovira, David Segalés i Anna Vergés.
Assessorament: Marià Dinarès i Quique Giménez.
Alumnes que hi participen: 100
El Cicle Superior ha realitzat, aquest curs, el pessebre pensant en la proposta d’Art i Escola per treballar el buit.
Procés de treball: experimentar amb el buit i el ple treballant amb làmines de cartró, en les quals els alumnes, per parelles, han dissenyat, dibuixat, retallat i decorat una figura o element del pessebre. Tot el muntatge s’ha realitzat amb materials reutilitzats.
El pessebre és un mòbil gegant en què cada un dels braços representa una escenadiferent simbolitzada per un element que cohesiona l’escena representada: escorça de suro: establia; estrella de filferro: reis; galleda de zinc: ambient d’aigua; cistell: ambient de pagès; forques: les calderes d’en Pere Botero; feix de llenya: cova dels pastors.
Nivell educatiu: Cicle Superior d’Educació Primària
Docents implicats: Esther Bisbal, Pili Canal, Dolors Fontarnau, Marga Herrero, Joan Ramon Puntí, Pere Roca, Marta Rovira, David Segalés i Anna Vergés.
Assessorament: Marià Dinarès i Quique Giménez.
Alumnes que hi participen: 100
El Cicle Superior ha realitzat, aquest curs, el pessebre pensant en la proposta d’Art i Escola per treballar el buit.
Procés de treball: experimentar amb el buit i el ple treballant amb làmines de cartró, en les quals els alumnes, per parelles, han dissenyat, dibuixat, retallat i decorat una figura o element del pessebre. Tot el muntatge s’ha realitzat amb materials reutilitzats.
El pessebre és un mòbil gegant en què cada un dels braços representa una escenadiferent simbolitzada per un element que cohesiona l’escena representada: escorça de suro: establia; estrella de filferro: reis; galleda de zinc: ambient d’aigua; cistell: ambient de pagès; forques: les calderes d’en Pere Botero; feix de llenya: cova dels pastors.