MALETA ART + ESCOLA + LLUM

maleta_llum_01MALETA ART + ESCOLA + LLUM

QUÈ ÉS LA MALETA ART + ESCOLA + LLUM?

En el marc del programa Art i Escola, ACVIC Centre d'Arts Contemporànies posa en funcionament la maleta pedagògica ART + ESCOLA + LLUM, un element més per promoure la presència de l'art a l'escola i fomentar la col·laboració entre els diferents agents implicats.

Aquesta iniciativa neix amb l'objectiu de facilitar als educadors uns materials senzills i lleugers per poder dur a terme a l'aula algunes de les experiències més significatives que han desenvolupat les 30 escoles implicades en l’edició ART I ESCOLA 04.

La maleta està adreçada a tots els centres educatius, centres d'art o entitats que vulgueu utilitzar aquest recurs per desenvolupar activitats educatives, artístiques o lúdiques entorn a la LLUM.

Amb la maleta, els centres educatius i col·lectius que no hagueu participat l'edició ART I ESCOLA 04 podreu aprofitar tot el material que s'ha generat per adaptar-lo als vostres interessos i compartir l'experiència seguint l'esperit col·laboratiu d'aquesta iniciativa.

Aquest material permetrà la possibilitat, entre d'altres, de jugar amb les llums i les ombres, canviar el color dels objectes, entendre la síntesi de colors, conèixer els colors primaris i secundaris, crear ambients, construir paisatges i ombres, filtrar la llum, generar reflexes, construir formes, etc.

CONTINGUTS DE LA MALETA:

- 3 Mini-llanternes LED d'alta potència, recarregables i amb sistema d'enfocament.
- 4 Filtres de color vermell, verd i blau i groc
- 3 Suports trípode per les llanternes.
- 1 Conjunt d'objectes i formes retallats. Suports per les peces.
- 1 Pantalla blanca
- 1 Guia d'ús dels materials i alguns suggeriments per dinamitzar les experiències.

DEMANA-LA!

- Només cal enviar un correu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. (Bruna Dinarès) sol·licitant-la per als dies que tingueu previst fer-la servir. En cas que no estigui disponible en aquells moments, sereu informats de les dates que estigui lliure.

- Aquesta maleta és d’ús gratuït.

- Us agrairem que ens expliqueu breument la vostra activitat. La compartirem a l’apartat EXPERIÈNCIES d'aquesta pàgina web, de manera que puguem anar enriquint el projecte a partir de les possibilitats que ens ofereix aquest material.

CRÈDITS

La Maleta ART + ESCOLA + LLUM és un projecte d'ACVic Centre d'Arts Contemporànies
Idea: Morir de Frio
Continguts: Toni Cirera, Bruna Dinarès, Anna Dot i Blai Marginedas
Disseny i construcció: Materials Educatius
Disseny gràfic i maquetació: Natàlia González
Il·lustracions: Bruna Dinarès

Amb el suport de: OSIC, Oficina de Suport a la Iniciativa Cultural de la Generalitat de Catalunya.

Instruccions d'ús:

Guia_web

PRESENTACIÓ DE LA MALETA

Dijous 26 de novembre de 2015 a les 17.30 h a ACVic Centre d'Arts Contemporànies (Sant Francesc, 1. Vic)

MALETA_01