
Conte: “La rateta que escombrava l’escaleta”
Escola: Els Pins, Cabrianes.
Professor: tutora: Montserrat Espinalt
Mestra plàstica: Montse Francitorra
Cicle / Grup: Cicle Inicial
Número d’alumnes: 8
Explicació del projecte:
Cada any a l’escola escollim un tema que ens acompanyarà durant tot el curs. Aquest any el tema ha estat “els contes” i la maleta de llum ens ha donat l’oportunitat de poder representar un conte mitjançant les ombres xineses.
Materials utilitzats:
Tots els de la maleta de llum a més dels personatges dels conte
Temps:
una sessió d’1h per escriure el conte
una sessió d’1’30h per la realització dels personatges i assajar
1 sessió d’1 hora per la gravació
Descripció breu de l'activitat:
Una vegada hem tingut els personatges fets, hem llegit i rellegit el conte de la rateta, de manera que cadascú s’ha anat familiaritzant amb el seu personatge. Aleshores, hem muntat la pantalla i hem fet diferents proves amb la llum. Un cop hem sabut el funcionament i les responsabilitats de cadascú ens hem aventurat a gravar-ho.
Comentaris:
valorem aquesta experiència de manera molt positiva tot i que tenir la maleta només una setmana ens ha resultat poc temps; ens ha agradat tant que ens hagués encantat tenir-la més dies per poder fer altres experiments.
Professor: tutora: Montserrat Espinalt
Mestra plàstica: Montse Francitorra
Cicle / Grup: Cicle Inicial
Número d’alumnes: 8
Explicació del projecte:
Cada any a l’escola escollim un tema que ens acompanyarà durant tot el curs. Aquest any el tema ha estat “els contes” i la maleta de llum ens ha donat l’oportunitat de poder representar un conte mitjançant les ombres xineses.
Materials utilitzats:
Tots els de la maleta de llum a més dels personatges dels conte
Temps:
una sessió d’1h per escriure el conte
una sessió d’1’30h per la realització dels personatges i assajar
1 sessió d’1 hora per la gravació
Descripció breu de l'activitat:
Una vegada hem tingut els personatges fets, hem llegit i rellegit el conte de la rateta, de manera que cadascú s’ha anat familiaritzant amb el seu personatge. Aleshores, hem muntat la pantalla i hem fet diferents proves amb la llum. Un cop hem sabut el funcionament i les responsabilitats de cadascú ens hem aventurat a gravar-ho.
Comentaris:
valorem aquesta experiència de manera molt positiva tot i que tenir la maleta només una setmana ens ha resultat poc temps; ens ha agradat tant que ens hagués encantat tenir-la més dies per poder fer altres experiments.