
Què ens ha passat? // Pintem ombres a la paret
Escola: Escola Bressol Estel
Població: Olost
Professores: Laia i Caterina
Cicle / Grup: 1 a 3 anys
Número d’alumnes: 21 (2 grups de 10 i 11 alumnes)
Primera activitat: Què ens ha passat?
Segona activitat: Pintem ombres a la paret
Explicació del projecte
Materials utilitzats:
Els lots amb els filtres de colors, les siluetes, paper d’embalar blanc i retoladors
Temps:
Uns 15 minuts aproximats per a cada activitat i grup
Descripció breu de l'activitat:
Què ens ha passat?
Els ensenyem el materials als nens i nenes. Què passa quan posem un filtre de color en un lot? Ens adonem que es projecta el color per tota l’aula i fins i tot quan ens hi acostem el color de la nostra cara ha canviat!!!
Pintem ombres a la paret
Projectem algunes de les siluetes a la paret, on prèviament hi hem enganxat paper d’embalar blanc, parlem del què representen i de quin color es veu. Posem els retoladors en una taula i deixem que els nens i nenes pintin lliurement
Comentaris:
Els hi ha encantat!!
Població: Olost
Professores: Laia i Caterina
Cicle / Grup: 1 a 3 anys
Número d’alumnes: 21 (2 grups de 10 i 11 alumnes)
Primera activitat: Què ens ha passat?
Segona activitat: Pintem ombres a la paret
Explicació del projecte
Materials utilitzats:
Els lots amb els filtres de colors, les siluetes, paper d’embalar blanc i retoladors
Temps:
Uns 15 minuts aproximats per a cada activitat i grup
Descripció breu de l'activitat:
Què ens ha passat?
Els ensenyem el materials als nens i nenes. Què passa quan posem un filtre de color en un lot? Ens adonem que es projecta el color per tota l’aula i fins i tot quan ens hi acostem el color de la nostra cara ha canviat!!!
Pintem ombres a la paret
Projectem algunes de les siluetes a la paret, on prèviament hi hem enganxat paper d’embalar blanc, parlem del què representen i de quin color es veu. Posem els retoladors en una taula i deixem que els nens i nenes pintin lliurement
Comentaris:
Els hi ha encantat!!