Experiències Maleta de la Llum

Cicle / Grup: 1r d’ESO
Número d’alumnes: 49 alumnes

Explicació del projecte:

Materials utilitzats: La maleta pedagògica , paper negra Din A4, pals de fusta, cinta de paper de pintor. Càmera per anar fent fotos. Prisma de vidre.
Temps: 4 hores

Descripció breu de l'activitat:
S’ha seguit les bones propostes que hi ha en el fulletó de la maleta per fer els diferents experiments de la llum. S’ha fet una activitat d’ombres xineses. Calia fer una postal que els fes reflexionar sobre la situació medioambiental de la vida submarina o vida terrestre.

Comentaris:
Els nois i noies treballen amb material diferent, són noves experiències. Aprenen noves maneres de treballar el color llum.
S’emocionen quan el raig de llum blanca passa per el prisma de vidre i apareix l’espectre de tots els colors i sempre ordenats.

caixalogos ae07 horitzontal