
Expliquem un conte amb ombres xineses
Escola: Escola ESTEL
Professor: Montse Riera, Bet Gallach i Maria Rierola
Cicle / Grup: Primària II (alumnes d’edats entre 9-12 anys d’escola d’educació especial)
Número d’alumnes: 10
Explicació del projecte
Materials utilitzats:
Pantalla, siluetes, un lot i un trípode
Temps:
30 minuts en dues sessions
Descripció breu de l'activitat:
En un parell de sessions hem fet ombres xineses per explicar contes com: en Patufet, en Patufot i la Caputxeta vermella. Hem utilitzat algunes siluetes de la mateixa pantalla, més d’altres que ja teníem a l’escola.
Per acabar un alumne amb personatges fets per ell mateix ens ha explicat el seu propi conte, també inventat per ell.
Comentaris:
Als alumnes no coneixien aquesta activitat, els contes si que eren familiaritzats per ells. Els ha agradat molt.
El moment màgic: quan un alumne ens demana poder explicar ell amb les seves pròpies creacions el seu conte.
Professor: Montse Riera, Bet Gallach i Maria Rierola
Cicle / Grup: Primària II (alumnes d’edats entre 9-12 anys d’escola d’educació especial)
Número d’alumnes: 10
Explicació del projecte
Materials utilitzats:
Pantalla, siluetes, un lot i un trípode
Temps:
30 minuts en dues sessions
Descripció breu de l'activitat:
En un parell de sessions hem fet ombres xineses per explicar contes com: en Patufet, en Patufot i la Caputxeta vermella. Hem utilitzat algunes siluetes de la mateixa pantalla, més d’altres que ja teníem a l’escola.
Per acabar un alumne amb personatges fets per ell mateix ens ha explicat el seu propi conte, també inventat per ell.
Comentaris:
Als alumnes no coneixien aquesta activitat, els contes si que eren familiaritzats per ells. Els ha agradat molt.
El moment màgic: quan un alumne ens demana poder explicar ell amb les seves pròpies creacions el seu conte.