Experiències Maleta de la Llum

EXPERIMENTEM. Maletes del buit i de la llum.

Escola: Casals d’estiu municipals de Vic (Guillem, Sínia i Estel)
Població: Vic
Professor: Laura Puig
Cicle / Grup: Grup XS (Infantil P3, P4 I P5) i a la SÍNIA també amb el grup S (1r, 2n i 3r)
Número d’alumnes: A cada escola es van fer varis grups en funció del nombre de nens; 30 infants a l’Estel, 25 a la Sínia i 50 Guillem aprox.)

Explicació del projecte:

Materials utilitzats: S'utilitzen les dues maletes conjuntament. Materials, els de les caixes exclusivament.
Temps: 1,5 hora entre explicar el material, crear-l’ho i portar-l’ho terme.

Descripció breu de l'activitat:
Aquell dia experimentàvem amb la llum, colors i formes. Es feia una primera part d’explicar el material i els efectes que podíem aconseguir i llavors cada infant podia crear unes formes variades per poder projectar amb les llums.
Al final es va utilitzar el recurs del buit per crear formes i també utilitzar-les amb la llum. La caixa del llum va agradar molt sobretot als XS ja que és molt visual.

casalestiu casalestiu2 br