Experiències Maleta de la Llum

• Filtres de colors
  • Siluetes
  • Taula

Temps: 1 hora (tot i que cada 2 alumnes anaven el racó 8-10 minuts i desprès canviaven)

Descripció breu de l'activitat:
A la classe treballem per racons la primera hora del matí. He aprofitat el recurs de la maleta de llum per incorporar-ho en forma de racó. Ha sigut experimentació lliure per part dels infants, han pogut experimentar amb la llum, les ombres, canviant els filtres i fins i tot creant colors a partir dels filtres existents.

Comentaris:

Penso que és un recurs molt adient per l’etapa d’educació infantil, ja que tal i com ho pots plantejar com experimentació lliure per veure com juguen i aprenen a través de les llums i les ombres, també ho pots fer d’altres maneres. Per exemple, com que ens ho vam haver de repartir amb el cicle i jo vaig disposar del recurs un matí, vaig aprofitar-ho i desprès de l’experimentació vaig explicar-los un conte amb aquest recurs. Els va agradar molt.

MaletaLlum SegimonComas 03 21 02MaletaLlum SegimonComas 03 21 01

caixalogos ae07 horitzontal