CONVOCATÒRIA AE09

22 01 MMP Lliçà AE08 brART I ESCOLA 09
FICCIÓ

Pel curs escolar 2019-20 Art i Escola proposa el tema LA FICCIÓ. Aquesta temàtica es pot treballar des de molts àmbits i aspectes diferents als centres educatius.

> QUÈ ÉS ART I ESCOLA?

> Inscripcions tancades: Per a més informació, contactar amb ACVic o el Centre de Recursos Pedagògics d'Osona

Calendari 2019-20
Inscripcions AE09
: Fins el dilluns 16 de setembre

Jornada d'Obertura:
26 de setembre a les 17.30 h a ACVic

Debat entre dos ponents:

Ana M Palomo. Historiadora i crítica de l'art. Professora de la UVic-UCC.
Pep Paré. Professor de l'EASD Vic i dramaturg.

Tutories amb l'equip assessor i treball a les aules: D'octubre de 2019 a març de 2020

Setmana del 7 d'octubre* – 1a trobada dels grup de treball col·lectiu.
*Durant aquesta setmana hi haurà les trobades de tots els grups, les dates dependran del dia de la setmana en que tingui assignada la trobada el vostre grup de treball.
Horari: Totes les trobades tindran lloc a les 17.30 a ACVic.

Setmana del 20 de gener – 2a trobada dels grup de treball col·lectiu (consultar horaris concrets de cada grup)

Setmana del 20 de març – 3a trobada dels grup de treball col·lectiu (consultar horaris concrets de cada grup)

Taller per a professorat "el llenguatge de l'art a les aules": Octubre i novembre 2019

> Inscripcions i més informació