Skip to main content

PRESENTACIÓ ALUMNAT. MEM&CO. AE10

PRESENTACIONS DE L'ALUMNAT

MEM&CO

Escola d’Art de Vic, Institut Antoni Pous i Argila, Manlleu, Col·legi El Roser, Sant Julià de Vilatorta i Col·legi Vedruna Escorial, Vic
4t curs d’Educació Secundària, Cicles Formatius de Grau Mitjà d’Assistència al Producte Gràfic Imprès i de Serigrafia Artística

Docents implicats: Laura Mas, Maria Oliva i Laura Segarra (Escola d’Art de Vic), Susanna Autet (El Roser), Marta Davesa (Antoni Pous i Argila) i Rosa Campalans (Escorial Vic)
Assessorament: Txelo Gutiérrez, David Oliva i Laia Solé (Antoni Pous i Argila, Escola d’Art de Vic i El Roser) i Bruna Dinarès, Marià Dinarès i Sandra Sardà (Escorial)
Alumnat que hi participa: 90 (Antoni Pous i Argila), 25 (EART Vic – APGI), 20 (EART Vic – Serigrafia), 11 (El Roser) i 24 (Escorial Vic)
Participen utilitzant el joc: Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Atenció a les Persones en Situació de Dependència de l’Institut Antoni Pous i Argila, Centre de Serveis de Calldetenes, Escola El Roure Gros de Santa Eulàlia de Riuprimer, Escola Farigola de Seva, Fundació MAP de Ripoll, Residència Cals Avis de Torelló, Residència El Nadal de Vic.

 

PRESENTACIÓ PER PART DE L'ALUMNAT DE L'ESCOLA D'ART DE VIC:




PRESENTACIÓ PER PART DE L'ALUMNAT DE L'ESCORIAL VIC:

PRESENTACIÓ PER PART DE L'ALUMNAT DEL COL·LEGI EL ROSER:

 
PRESENTACIÓ PER PART DE L'ALUMNAT DE L'INSTITUT ANTONI POUS I ARGILA:



> més info del projecte

Sense comentaris

Deixa el teu comentari

En resposta a Some User
caixalogos ae07 horitzontal
© 2011 ART I ESCOLA
Tots els continguts han estat elaborats per les institucions, escoles i persones participants a ART i ESCOLA
Web realitzat per ACVic Centre Arts Contemporànies