PRESENTACIÓ ALUMNAT. INSTITUT DE TONA. AE10

Docents implicats: Josep Malavé i Eva Vilamala
Assessorament: Alícia Casadesús, Jordi Lafon i Arnau Vernis
Alumnat que hi participa: 39
Col·labora: Fortià Coromina, Felip Molist, Marc Solà, Josep M. Vilamala i l’Ajuntament de Tona.

> més info del projecte

2 comentaris

• Felicitar-vos pel treball que, pel que traspuen les intervencions del vostre vídeo, crec que heu gaudit molt.

Em sembla que tant el projecte Art i Escola com la implicació entusiasta dels vostres professors/es us han obert la porta a l'art contemporani, i això crec que és un regal que podreu anar gaudint al llarg de la vostra vida.

Em sembla un treball molt complet perquè us ha procurat coneixements de l'obra de diferents artistes i de l'art en sí; us ha permès reflexionar a nivell individual i col.lectiu; també crear, i conèixer un procés de producció i d'exposició. I tot plegat amb un resultat molt interessant del que segur en tindreu bons retorns.

Enhorabona a tots!!!!

Alícia Casadesús. artista visual i assesora d'art i Escola.

• Super xula la presentació! La teniu feta la pissarra? La muntareu algun dia al carrer? Jo em dic Sandra i sóc amiga del Furtià, pare de la Martina , també faig instal·lacions de carrer i sóc assessora d'Art i escola fa tres anys.Bona iniciativa.El què tenen de bo les instal·lacions és que el públic/ participant acaba de donar-los el sentit i us poden sorprendre! I espero que no sigui per destrossar-la com dèieu..jeje

Deixa el teu comentari

En resposta a Some User