LLUM | 2014-2015

01 JORNADES DE PRESENTACIÓ | AE04

27, 28 i 29 d’abril de 2015
Aula Magna de la Universitat de Vic

Des del seu inici ART I ESCOLA promou la presència de l’art a l’escola, fomenta la col·laboració entre entitats de l’àmbit de les arts i l’educació per compartir recursos i metodologies, dóna suport als docents per desenvolupar projectes transversals i facilita la visibilitat dels treballs que es realitzen a partir d’un eix temàtic comú; aquest any, LA LLUM.

Presentació de treballs realitzats en el marc de la tercera edició d’ART I ESCOLA, pels alumnes dels centres educatius:

C. L’Escorial, Vic - C. La Salle, Manlleu – C. Pare Coll Fedac, Vic - C. Sagrat Cor, Vic - C. Sant Miquel dels Sants, Vic - CEE Ramon Surinyach, Ripoll - Esc. Andersen, Vic – Esc. Bellpuig, Sant Julià de Vilatorta - Esc. Doctor Salarich, Vic – Esc. El Cabrerès, L’Esquirol – Esc. Farigola, Seva - Esc. El Gurri, Taradell - Esc. El Vinyet, Solsona - Esc. Els Castanyers, Viladrau - Esc. L’Era de Dalt, Tona – Esc. La Montjoia, Sant Bartomeu del Grau - Esc. Miquel Martí i Pol, Lliçà d’Amunt - Esc. Mossèn Cinto, Folgueroles – Esc. Muntanyola, Muntanyola – Esc. Rellinars, Rellinars del Vallès – Esc. Rocaprevera, Torelló – Esc. Sant Marc, Calldetenes - Esc. Tomàs Raguer, Ripoll - Esc. Vic Centre, Vic - INS Jaume Callís, Vic - INS La Plana, Vic - INS Miquel Martí i Pol, Roda de Ter - INS Taradell, Taradell - SI Calldetenes, Calldetenes - SI Gurb, Gurb

Projecte impulsat per ACVic Centre d’Arts Contemporànies, el Centre de Recursos Pedagògics d’Osona, el Col·legi d’Arquitectes, l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Vic, l’Escola d’Arts Plàstiques de Torelló, Fundació Privada Osona Formació i Desenvolupament, H. Associació per a les Arts Contemporànies, Materials Educatius, Morir de Frío, Pakdart i la Universitat de Vic i es desenvolupa conjuntament amb els centres d’educació infantil, primària i secundària que, cada curs, s’hi adhereixen.