ENTORN | 2011-2012

03 JORNADA DE DEBAT | AE01

17.01.2013. JORNADA DE PRESENTACIÓ I DEBAT  SOBRE ELS PROJECTES ART I ESCOLA 01.

Lloc: Escoles de Gurb. c/Vallès, s/n
08503 Gurb

Els diferents centres educatius que han participat al projecte ART I ESCOLA 01 que ha tingut lloc durant el curs escolar 2011-2012, varen posar en comú els projectes, les metodologies i les experiències viscudes a les aules. Es tracta d’un intercanvi d’experiències per part del professorat dels diferents centres obert al públic interessat en la incidència de l’art a l’escola.

El projecte ART I ESCOLA parteix de la premissa que l’educació és part de la producció cultural i que l’art, entès des de la seva multiplicitat de formes contemporànies, pot proporcionar eines útils per revitalitzar accions educatives.
AE art i escola
té per objectiu promoure i posar en valor la presència de l’art a les escoles. Per impulsar el programa s’ha constituït un equip de treball format per persones vinculades a diverses institucions especialitzades en les arts i la pedagogia.

La primera edició d’ART i ESCOLA ha posibilitat teixir una xarxa de col·laboracions entre aquestes institucions i els 22 centres educatius que s’han adherital  programa: CEIP Dr. Robert, Camprodon – CEIP El Castell, Tona – CEIP Els Castanyers, Viladrau – CEIP Joan XXIII, Balenyà – CEIP La Sínia, Vic - CEIP Les Escoles, Gurb – CEIP Les Pinediques, Taradell – CEIP Mare de Déu del sòl del Pont, Roda de Ter – CEIP Mossèn Cinto, Folgueroles - CEIP Tomàs Raguer / CEE Ramon Suriñach, Ripoll - Col·legi El Roser, Sant Julià de Vilatorta - Col·legi La Salle, Manlleu – Col·legi Sagrat Cor de Jesús, Vic – Col·legi Sagrats Cors, Centelles – Col·legi Sant Miquel dels Sants, Vic – Escola L’Era de Dalt, Tona – Escola Vedruna, Tona – Escola Vic Centre, Vic  – Institut de Taradell, Taradell – Institut La Plana, Vic – Institut La Roca, La Roca del Vallès
Institucions implicades en la organització
ACVic. Centre d’Arts Contemporànies, Centre de Recursos Pedagògics d’Osona, Escola d’Art i Superior de Disseny de Vic, Fundació Privada Osona Formació i Desenvolupament, La Farinera Centre d’Arts Visuals de Vic,  la Universitat de Vic i l’Escola d’Arts Plàstiques de Torelló us conviden a la jornada oberta d’ART I  ESCOLA 01.
LOGO_JORNADAJORNADA DE PRESENTACIÓ I DEBAT
 ART I ESCOLA 01
Els projectes es presenten en tres grans blocs:

• Educació infantil i cicle inicial.

• Cicle mitjà i cicle superior.

• Educació secundària obligatòria.
La jornada és oberta i es pot assistir a la presentació de tots els projectes d'un bloc educatiu.

Desenvolupament de la jornada:
17:30 a 18:00 - Presentació de la jornada i del programa Art i Escola 02
Presentació de treballs/projectes:
18:00 a 19:30 Educació infantil, cicle inicial, cicle mitjà i cicle superior.
18:00 a 19:00 Educació secundària obligatòria.

Presentacions en petits grups consistents en una presentació inicial dels diferents projectes per part dels centres educatius i un torn obert de debat entre els participants.

ae01 avaluacio 01
ae01 avaluacio 02